14 DAGEN RETOURRECHT

Een nieuwe fiets online bestellen is leuk en makkelijk. Maar zorg er wel voor dat je er goed over nagedacht hebt en dat je inkomsten en uitgaven op orde hebt. Uiteraard is het altijd mogelijk dat je er achteraf spijt van hebt omdat het toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Of dat je onverwachtst een rekening binnen krijgt waar je niet rekening mee gehouden hebt. Geen probleem! Bij H&H Dutch Bikes zijn we niet de moeilijkste en begrijpen we dat je niet overal rekening mee kan houden. Daarom hanteren we een bedenktijd van maar liefst 14 dagen!
Mocht je de fiets binnen de periode van 14 dagen terug willen sturen en is de fiets ongebruikt, neem dan contact op met de klantenservice.

Voorwaarden

  • Bij het retourneren dient het product/fiets ongebruikt te zijn.
  • Dat wil zeggen dat bij een bouwpakket deze ongemonteerd, netjes en onbeschadigd teruggestuurd kan worden.
  • Bij een 100% rijklare fiets mag deze geen gebruikssporen bevatten.
  • Is er sprake van schade bij het uitpakken, dan dient u deze eerst te melden voordat u de fiets afmonteerd en in gebruikt neemt.
    Let op: U dient de schade binnen 24-48 uur te melden.
  • Zowel bij aankoop van een fiets als bij de aankoop van onderdelen en accessoires, geldt een bedenktermijn van 14 dagen.

Let op: de kosten voor retour zenden en de montagekosten zijn voor uw eigen rekening.

Bij een afgemonteerde fiets [ ongebruikt ] is sprake van €60,- euro retour kosten. België €75,- euro

Bij een afgemonteerde bakfiets [ ongebruikt ] is sprake van €90,- retour kosten. België €125,- euro

Bij accessoires [ ongebruikt ] is er sprake van € 7,50 ~ € 10 euro retour kosten.

Let op: Bij retour van een gebruikte afgemonteerde/Rijklare fietsen binnen 14 dagen wordt er 15 % ingehouden op de catalogus waarde + retour kosten in rekening gebracht!

Als u een fiets aan de deur weigert dan zijn de verzendkosten voor u rekening en zal het bedrag van € 25 euro [ bij bouwpakket leveringen ] en € 60,- euro [ bij rijklare fietsen] ingehouden worden bij het terugstorten van uw betaling!

STAPPENPLAN RUILEN / RETOURNEREN

Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u rekening te houden met het volgend stappenplan. Op deze manier kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Stuur een e-mail naar info@nieuwefiets-kopen.nl dat u een artikel wil ruilen/retourneren.
Vermeld hierin duidelijk uw naam, telefoonnummer en om welk artikel het gaat. Dit kan ook door het digitale retourformulier in te vullen en naar ons toe e-mailen.

2. U ontvangt binnen 24 uur een e-mailbevestiging van uw verzoek. Indien nodig, bellen wij u terug.

3. Vervolgens ontvangt u van ons een mail met instructies voor de retourzending van het artikel.

4. Na ontvangst van uw retourzending, sturen wij u wederom een ontvangstbevestiging.

5. Afhankelijk van uw wens, ruilen wij het artikel om of storten het aankoopbedrag binnen vijf dagen terug.

BEZORGEN

Bij H&H Dutch Bikes gaat het om meer, dan alleen fietsen aan onze klanten verkopen.
Nazorg vinden wij namelijk net zo belangrijk. Daarom bieden wij een GRATIS bezorgservice, ongeacht de woonplaats van onze klanten. Wanneer uw adres op onze route ligt, brengen wij uw fiets zelf. Zo niet, laten wij uw fiets vooralsnog GRATIS door onze fietsleveranciers of de reguliere post leveren.

GARANTIEVOORWAARDEN

In het algemeen heeft u 1 jaar garantie op het fietsframe. Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, ketting, kettingbladen, freewheel, achtertandwielen, kabels en remblokken geven wij geen garantie. Tenzij wij kunnen constateren dat er sprake is van een constructie- en/of materiaalfout. Schade als gevolg van onjuist gebruik en val-schade, vallen buiten de garantie.

Mocht er iets niet in orde zijn met uw aankoop, neem dan altijd eerst contact met ons op.

Let op: Bij garantie gevallen moet u kunnen aantonen dat de fiets na 3 maanden onderhouden is bij een fietsenmaker!

Indien uw aankoop direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken wij u binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen met onze vestiging. Dit kan zowel telefonisch als per mail. Onze gegevens vindt u onderaan deze pagina. Als wij uw aankoop ‘defect’ kunnen constateren, doen wij ons best om een passende oplossing te vinden.

Telefoonnummer: 020-8932012/0628189182/0624814853

E-mail: info@nieuwefiets-kopen.nl