Transportfietsen kopen bij nieuwefiets-kopen

Garantie Voorwaarden H&H Dutch Bikes

Bij H&H Dutch Bikes bent u goed terecht als het gaat om nazorg! Wij zijn snel, efficiënt en doelgericht als het gaat om garantie afhandelingen!

Onze taak is dan ook om u hierover goed te informeren. Zo kunnen wij veel tijd besparen op het moment dat er sprake is van een garantie geval.

Heeft u te maken met een mankement of een garantiegeval, neem dan telefonisch contact op en nog belangrijker een aanmelding per mail.

Telefonisch: 020-8932012

E-mail: info@nieuwefiets-kopen.nl
Onderwerp: “GARANTIE”

Let op: Bij sprake van Garantie wordt er eerst gekeken hoe de afhandeling het beste gedaan kan worden. In sommige gevallen is er enkel sprake van een onderdeel opsturen, zoals een accu of een lader, als deze het niet meer doen. Dit kan dan gewoon via de post afgehandeld worden. Hiervoor dient u het onderdeel eerst naar ons toe te sturen. Aan de hand daarvan kunnen wij het nieuwe onderdeel verhalen bij de leverancier.

Is er meer aan de hand, dan kunnen we de fiets uiteraard ophalen bij u thuis. Kan het probleem ter plekke te opgelost worden? Dan doen wij dat natuurlijk graag! Is het meer dan dat, dan zal de fiets naar de fabriek terug moeten voor herstel. Gebeurt dat binnen de eerst 2 weken, dan zijn er geen kosten aan verbonden voor het transport. (Let op een lekke band valt niet onder garantie!) Moeten wij de fiets ophalen voor garantie na de eerste 2 weken, dan zijn de transportkosten van € 60 euro voor u. Uiteraard kunt u ook de fiets zelf bij ons langsbrengen. Houd er rekening mee dat er geen sprake is van een LEENFIETS. Hiervoor zou u zelf vervangende vervoer moeten regelen. Wij zijn niet aansprakelijk voor vervangende vervoer! Houd wel rekening mee dat de garantie afhandeling 1 a 2 weken kan duren.

Let op: Reparaties door derden worden niet vergoed. In het geval van mankementen raden wij u aan om eerst telefonisch contact op te nemen voordat u er aan gaat sleutelen of deze bij een fietsenmaker laat maken! Wij hebben namelijk altijd bewijsstukken nodig als er sprake is van mankementen of schade. Zodoende kunnen wij aan de hand van deze bewijsstukken de kosten eventueel verhalen bij de leveranciers of koerierdiensten waar wij mee samen werken.

Let op: Gratis Accessoires komen niet in aanmerking voor garantie! Als een bepaalde product of variatie(kleur of maat) van de Gratis Accessoires uitverkocht is dan krijgt de klant een alternatief aangeboden. Hier zijn verder geen rechten aan toegekend gezien het een gratis Accessoires is en sprake is van een gift.

Let op Servicebeurt:

Het is belangrijk om binnen 4 maanden na aankoop, of na 500 km een eerste controlebeurt te laten verrichten. Klachten / gebreken voortvloeiend uit het nalaten van deze controlebeurt kunnen gevolgen hebben voor het aanspraak maken op garantie

Wat valt er niet onder garantie:

Op onderdelen zoals het stuur, velgen, banden, kabels, remblokken, trappers, ketting, kettingbladen, derailleur, freewheel en achtertandwielen is er geen sprake van garantie. Tenzij er vanuit fabriek geconstateerd wordt dat er sprake is van een constructie- en/of materiaalfout. Schade als gevolg van onjuist gebruik en val schade, vallen buiten de garantie.

Garantie Per Fiets Merk:

Garantievoorwaarden Popal Transportfietsen

Garantievoorwaarden Altec Fietsen

Garantievoorwaarden Vogue Transportfietsen

Garantievoorwaarden Vogue E-bikes

Garantievoorwaarden BSP Fietsen

Indien uw aankoop direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken wij u binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen met onze vestiging. Dit kan zowel telefonisch als per mail. Onze gegevens vindt u onderaan deze pagina. Als wij uw aankoop ‘defect’ kunnen constateren, doen wij ons uiterste best om snel een passende oplossing te vinden.

Telefoonnummer: 020-8932012/0628189182/0624814853

E-mail: info@nieuwefiets-kopen.nl

Garantie Voorwaarden:

De bovengenoemde bepalingen gelden uitsluitend voor de eerste eigenaar. Om aanspraak te kunnen maken op garantie dient de eigenaar de originele aankoopbon te kunnen overleggen. Garantie op voorgenoemde punten vallen ter beoordeling van de fabrikant. De fabrikant beoordeelt of de garantie verleend wordt. Eventuele montage / demontage en vervoerskosten komen voor rekening van de eigenaar. Garantie wordt niet verleend indien er sprake is van oneigenlijk of buitensporig gebruik, onvoldoende onderhoud en indien het product voor verhuur is ingezet. Let op, schade aan fietsen ontstaan als het gevolg van vorkuitzetters en vervoer op fietsdrager, valt niet onder de garantie, evenals alle vormen van molest.